|
Шкала визначення рівня якості освітньої діяльності
|
1,0 − 1,65
|
1,66 − 2,65
|
2,66 − 3,59
|
низький рівень
|
рівень, що вимагає покращення
|
достатній
|
|
|
|
Напрям 4 Управлінські процеси
|
Рівень(число)
|
Високий
|
Достатній
|
Вимога 4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених завдань
|
2,75
|
|
|
Вимога 4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм
|
3,5
|
|
|
Вимога 4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників
|
3,597
|
|
|
Вимога 4.4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою
|
2,994
|
|
|
Вимога 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності
|
2,95
|
|
|
|
|
|